2/2

Skönt snart är denna dag över!inte för att den har varit dålig..har jobba hela dagen men kännt att jag vill vara ledig snart!..man är så jäkla trött efter helgen
Sen var de bara hem och äta sen iväg på information/möte..som var hur trevligt som helst!..jätte mysigt ställe=)gått igenom saker och prata och fika..och jag vill gärna fortsätta med detta för de värkar vara bra för mig men mest för att kunna vara stöd hos andra..sen har jag inte så mycke och göra när jag inte jobbar så försöker att göra nytta!
så vi ska träffas nästa vecka igen=)det ser jag mycke framemot
I morgon är jag äntligen ledig!!ska bli så skönt!
jag är inte alls lika trött idag som jag varit hela helgen..men de kankse därför man hållt i gång hela dagen och kvällen...
Så nu så blir de bara att chilla :p

Så är jag med och Tävlar eller utlottning på en till sida..å de är precis samma sak man kan vinna som på den andra sidan jag tävlar på..så nu kankse man har lite större chans att vinna..hehe..men de är super kul att folk kommenterar och skicka saker man kan tävla om..även om kankse inte alla gånger de är nått man vill ha..
Men här är sidan jag också tävlar på http://byalexandra.blogg.se
hoppas man vinner de skulle vara super kul=)

Ha de Bra alla !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!