23/2

Dagen har varit hur bra som helst!..så har ju en av tokarna kommit tillbaka från sin pappa ledighet..jag kan väl erkänna jag saknar en liiite..haha..
Å så när man kommer hem så är dörren stängd till köket..öppnar och då står han där och gör mat..plus att han har diska allt och gjort fint..han är så söt!..maten var jätte god!..nu är han hos Johan..men sen blir de ligga å mysa å kankse se nån film=)
Underbart !


Jag vill bara säga att jag värdera din vänskap högt!...Du är en undebar vän!..dina ord gör som man vill stiga upp och fortsätta kämpa..du är så lugn och säger så smarta saker..det betyder mycke för mig..och allt du säg stäm!..du förstår mig till en ganska så stor del..man kan säga saker till dig du har alltid något vettigt å säga..
"Låt inte Tankarna förstöra dig"du sa och de är så sant!..Inget ska förstöra mig!..jag borde bort med vissa tankar och bara leva och inte tänk allt för mycke på saker.
Jag vet att är de något och behöver någon så står du där och tröstar mig
Tack Christer <3

Kommentarer
Helena

Och det är proffsfotografen(läs mig) som knäppt den fina bilden haha ;) love you frugan!

2010-02-23 @ 22:33:55
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!