24/2

" Ta aldrig Något för givet.Ha alla dina nära vänner nära ditt hjärta,för du kankse vaknar en dag och upptäcker att du förlorat en diamant när du var för upptagen att plocka sten.Det är bättre ha få diamanter än många stenar.Ge ditt hjärta till alla som du inte vill förlora"


Fy fan så kallt det har varit idag!..35 minus..hojja! tur man man bara gick till halv ett idag=)..men jag kom hem fika och sen la jag mig i sängen..hojja så ont jag haft i huvudet och nacken..har käkat hur många treo som helst!..jag mådde bra när jag vakna men de vara inte länge förren jag fick tillbaka värken..jag hatar detta!..men jag har lovat mamma att ringa till sjukgymnasten..
Så har jag fått min kläder idag som jag beställt=)..en vit sommar klänning som passar perfekt!den är så fin!..sen en klänning till bröllopet i sommar men den fick jag inte änns på mig..haha..antingen har jag blivit tjock eller så är de vääldigt småa stolekar men ska skicka tillbaka den å ta en större storlek..sen har jag beställt en rosa bikini..men den var inte på lager får den i April drygt!..den är så fin vill ha den nu!!
Nu tänkte jag ta på mig för att dra iväg på jobbet=)..vi ska ha vinlotteri med jobbet så de ska bli jätte trevligt=)..vann inget förra gången men man kan ju inte vinna jämt!



Så här kul kan man ha de på jobbet..fråga mig inte vad han ha pyssla med på min arm!..haha

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!