9/2

Shit!jag är helt slut på!..har varit å handla och burit på tung matkasse..de är en bit att gå å sen den där låååånga backen upp till oss..jag svettas som en gris!..snacka om träning jag fått..haha..så nu har jag diska och sopa golvet i köket=)..har annars varit en lugn och bra dag på jobbet å inte kallt heller=)


Nu har jag min period som jag känner att allt är värdelös och jag är less på alla här..å dom kommer komma flera gånger om!..det har nog gått för lång tid som jag var till lule sist..
Men jag har prata om Jocke hur jag känner de å jag vill ha en förändring å jag vill flytta..för både jag och jocke mår inte bra av att bo här..men inte nu säger jocke och de är väl sant jag vill inte ge upp de underbara jobb jag har..men hur ska man då göra för att må bättre?..ena är att jag och jocke borde hitta på saker tilsammans för han sitter vid sin dator i ända!..
sen hoppas jag att jocke snart börja fatta att få i ordning på sitt liv..och att vi kan få ett bra liv..å sen kunna flytta och sen skaffa barn för de är något jag börja längta efter och jocke har väl längta hur länge som helst!..hehe..men jag skaffar inga barn här..de vill jag absolut inte!sitta här ensamen..stackars barn!
nej!
Jag vill så gärna att vi någon gång ska få nå tur med våra liv!
Men de sista man gör är att ge upp!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!