Chalala !!

Yes!..för Luleå har de gått lite sådär..och dom förlora förra matchen mot Modo..men Äntligen Fick dom krossa dom.. så jäkla skönt!!

Igår kväll var de en riktig klagovkväll..jag bar klanka ner på mig själv..Ibland känner mig att man inte duger..man gör inget som är bra..för har man kolla runt så blir de bara bättre å bättre för människor, dom får jobb..ute och reser har mycke äventyr för sig å alltid fullt upp...för mig går de aldrig uppåt..eller nu har jag fått jobb men de kan jag får sluta när som helst...Jag bor i en liten stad som ingen vill vara med en..å som jag har byggt upp så stor hat mot!..å jag hatar bara Lycksele ju längre tid de går!...
Varför får de aldrig gå bra för mig mig?!
Jag har stått ut med kränkningar och mobbning från 7 års ålder till 15 års ålder..aldrig haft tur med killar..för utom nu då...
Men sen var de en tid som gjorde mig lycklig..gymasie..men gick ut skolan fick inge jobb..men alltid fått höra att jag är osmart klara ingenting..lärare som sakt att man aldrig blir nå..sen har jag bara fått ta så mycke skit här i lycksele också!!...jag får aldrig höra att jag  gör något bra..höra att jag kommer lyckas eller gå bra för mig!
men vadå jag har en pojkvän ett tillsvidare jobb..varför ska jag klaga?..men allt sitter i bakhuvudet och de tycker upp ibland att man aldrig riktigt duger eller bli nått bra av...
för livet är inte alltid bra

Jag har stor hemlängtan just nu!..jag saknar er som fan..jag vill hem!
Luleå i mitt hjärta!..Att bo här har gjort att jag älskar Luleå så mycke och jag alltid kommer vara Lulebo!

Nä nu sitter jag här ny duschad dax att ta sig på nå kläder
Sen blir de jobba kväll


Kommentarer
Lina

Du är bra, du är en fin människa och toppen helt enkelt :) Tänk posetivt, de som känner dig ska vara glad för det för du är sån underbar människa!:)

2010-02-05 @ 18:36:41
URL: http://Linow.bloggplatsen.se
Madde

Jätte fin blogg ;O

2010-02-07 @ 20:33:04
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!