En Tanke Till Dig



Jag tänker på dig Ibland Simon!..En kompis la upp nå bilder på dig så då kom du i mina tankar...
Våran Älskade lilla Simon!
Vi hade så otroligt kul ihop..vi festa och hitta på galna saker..ditt liv var ju bra med oss och vi tyckte om dig presic för den du var..men ditt liv tog en anna vändning och du börja gå en annan väg..umgås med andra människor och till slut var du nere i träsket och vi stod på och kolla på sidan om..Ibland fundera jag på om du hade hållt med oss att du varit i liv då?..de kommer vi aldrig få veta!..många är argar på dom som satt dig i träsket och sa att de där är inte Simon längre...men varför gjorde man inget åt saken?varför stod man bara där och kolla på?..du kankse hade kunnat fatta å lägga av eller inte?..men de får vi aldrig reda på..men de är så synd att ditt liv tog ett dåligt slut...men alla minnen med dig lever kvar..och du kommer alltid finnas ett plats i mitt hjärta..du var så ödmjuk och så snäll som aldrig snacka skit om folk..du fick mig alltid att skratta=)..jag hade alltid kul med dig..de finns ingen som du..du var helt unik!..jag minns att jag satt och räkna nitar på din jacka och att jag fatta inte varför du skulle ha så många..och jag minns när Jocke träffa dig första gången å jag sa till Jocke "där är min kompis Simon"..jocke sa då "vad fan!är de din kompis..vilken jäkla tuppkamm, vad är de för knäppskall"...många hade författade meningar om dig..men man ska inte dömma hur en ser ut..han var inte den folk trodde..en knarkare en idiot..visst han blev en tyvärr men inte från början..jag har aldrig träffa nån så go som Simon..och han var ganska artig med..
Vi älskar dig lilla Simon och saknar tiden med dig!..Jag har så många minnen med dig..du hade världens största tuppkamm tyckte jag då :p ..när man ser nån med tuppkamm så tänker man på dig!..tack för alla stunder jag fick med dig och alla fina och roliga minnen<3..fick allfall några år vänskap med dig och de minns jag bara med gläjde!
Jag skulle kunna berätta massa saker vi gjort men de blir så långt att skriva..
Hoppas du Sover gott <3

Kommentarer
alexanda

tack för din kommentar:)

Haft en bra dag?

2010-02-03 @ 19:18:41
URL: http://byalexandra.blogg.se/
Helena

Saknar också Simon :(

2010-02-04 @ 00:45:33
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!