Marias dag i dag=)

Grattis till mig som har namnsdag idag=)..hihi

Det var då två personer som gratta mig å de var så klar pappas sambo som heter ju så lika vacket namn som jag..hehe..å så söta lilla mamma<3..hon minns alltid allt!...hon är så söt<3


Jag trodde att jag skulle få en lugn och skön helg och man kunde sova...men icke!..de vara bara jobba heeela helgen..lördagen sluta lite galet!..men de tur de gick bra till slut ändå...såg melodifestivalen så klart och det var mycke bättre låtar nu faktiskt...jag digga fan Sibels låt!..men de är ju ingen vinnar låt å den kom inte änns med..haha..jöbacks låt var okej å tyckte han skulle gå vidare vilket han gjorde...vart paff när den där anna gick vidare..men okej då låten var okej...hon förkänar de ändå hon är ju som så söt..nog för jag nog kankse är bland dom ända som inte gillar hennes röst riktigt hundra..den lät bra när hon sjunger högt men den där knarriga eller vad de nu är..nej!tycker de bara låter läskigt!

har varit å ätit palt hos Bäckman det var riktigt gott !

Jag är så jäkla trött!..å inte får man vila ut..nej!upp i morgon igen..är inte ledig för en torsdag
tänkte nog kankse ta mig en dusch!

Jag känner bara för att vilja gråta just nu men vet inte alls varför?!



Kommentarer
Lena

Ibland känns det bara så..



btw så är du utmanad! Gå in på min blogg för att läsa reglerna! ;)

2010-03-01 @ 11:00:51
URL: http://ayashi.blogg.se/
Namn

Gratisssss : : :* <3 <3 <3

2011-02-23 @ 12:30:49
URL: http://eeeeeeee-blog :D
Namn

Ursäkta mig ... jag har lite för sent men.... :D <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 jag älskar dig !!! <3 <3 <3

2011-02-23 @ 12:32:34
URL: http://eeeeeeee-blog :D

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!