Utseende och sex Säljer !

Jag har suttit och läst några av dom "stora" bloggarna...å de skrämmer mig på hur dom är , att dom kan vara så stora och blir "Känd"..bara för att dom beter sig som dom gör..Tex den där Kissie har jag läst lite då och då varför?..jag vet faktiskt inte!..men de är väl för att de är underhållande...Jag fattar inte varför dom gör som dom gör!..Stoppar in silikon i läpparna så dom kan knappt stänga och öppna munnen de är ju inte snyggt för fem öre!..sen stoppa inte silikon i tuttarna som inte ser alls äkta ut..jag fattar inte!..å så säger man att man inte är den personen som som skriver utan man bara driver med folk!?..de kan ju inte stämma alls!..men de är klart de är ju underhållande folk läser och blir arga å kommenterar..jag skulle själv aldrig idas kommentera..!folk gör som dom vill orkar inte ge spydiga kommentarer..de är ju därför dom blir så stor som dom är!...
Å sen som Jacke som var med i Paradis hotell...har sex i tv..fast nästan alla i huset hade de typ!..å nu snackas de mycke om henne...
Utsende och sex säljer ju!...men jag kan inte förstå att folk skämmer ut sig i tv..blir känd för att "låtsas" vara korkade...
fast någon måste ju göra..å att folk vågar göra sånna saker fattar jag inte!..men de är väl kankse bra att någon gör de?!..för annars har väl folk inge att se eller läsa om!..
men jag tycker dom bara skämmer ut sig!...
Att bli känd bara för sitt utsende är ju fan skamligt!...och dom flesta är ju korkade brudar!...
Dom kan ju inte ha någon bra självkänsla eller självförtroende när dom gör som dom gör...
Tänk att ens föräldrar , syskon kan se när du har sex på tv eller att man stoppar i silikon varstans...
Nää fy fan de skulle man inte vilja!..
eller när man får barn å dom ser de.."mamma har sex på tv"....
Dom ska kallas sig vuxna men dom beter sig som tonåringar...

Man ska vara stolt för den man är!...våga vara äkta!
Jag mena många kan ju göra sig snygga bara av smink..för sen när dom inte har smink så är folk inte vana se dom så då tycker folk att dom bara ser hemska ut
jag skulle aldrig trycka i slikon..för hur mycke man gör om sig så blir de aldrig en själv..man är konstgjord!
Så säger dom att dom sticker ut..fast dom alla är beter sig likadana å ser likadan ut med silikon in sprutad...

Vad håller världen att bli!..inte till de bättre verkar de som...de så utseende fixerat så de inte sant..
Allt handlar inte om utseende..man ska ha något mellan pannbenet också och de har fan inte dessa brudar...

nå får man vika ut sig i tidningar om man vill..men bara så länge de är äkta tycker jag..för man får en fel bild om alla ska vara oäkta!..
Att ha de som jobb å bli fotad naken kallar jag hora..för dom säljer sig på bild..och män köper dom för att sitta och runka till..man blir bara ett runk objekt!

Å en sak till bara att slösa 40 000 på ett par nya tuttar än göra nå vettigt för dom..fattar jag inte..man kan hjälpa människor med dessa eller köpa en bil..men väljer att göra ett på nya bröst..till vilken nytta??!...man gör ju silikon för att folk ska titta, för att man ska få uppmärksamhet..sen klagar dom å säger folk ser bara mina bröst å bla bla å tar ut dom..de är väl därför folk gör de!för att folk ska titta!

att käna mycke pengar bara på sitt utseende är fan inte rätt!..tycker dom som gör mer nytta borde käna mer pengar..som jag som jobbar i hemtjänsten vi hjälper äldre människor...lärare eller städare..med mera med mera..dom borde få mer tycker jag !för dom gör så mycke mer nytta!

Tycker bara allt de är skrämande och Skämigt!

Vill bara av sluta med en sak som jag hörde på radion som en sa "Om män inte skulle köpa sex så skulle de inte finnas prostituerade"



Kommentarer
alexadnra

Tack för din kommentar, och förlåt för att jag inte svarar ordentligt. just nu gör jag allt för att två barn i min lillkusins årskurs ska få stanna i sverige.

läs gärna mer här :

http://www.namninsamling.com/site/get.asp?ReemochAdham

och skriv på om du tycker det låter vettigt!

Om du inte gillar reklam ber jag omursäkt, men jag tycker det här är den bra slags reklamen man kan få!

berätta gärna om

2010-02-04 @ 15:14:53
URL: http://byalexandra.blogg.se/
alexadnra

tack:D

2010-02-04 @ 18:39:41
URL: http://byalexandra.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!