Världen Bästa Mamma !




Detta damp ner i min postlåda igår..jag vart så glad när jag fick ett paket=)
Det var super gulligt!..fick lite pengar med...tack älskade mamma<3

Längtar hem till mamma när jag fick de där..jag skulle så gärna bara krama henne=)..å jag saknar hennes goda mat!!

Annars igår så var jag och vanja och lill tjejen ute och promenera läng och väl=)..sen åt vi mat på lilla bagis, jag tog en skink toast..hur gott som helst!..sen jobba jag kväll som var ganska lugn..å när jag kommer hem så har jocke varit och köpt den nya beck filmen..som vi såg , den var inte så där jätte bra som beck brukar vara..

Så idag har man haft en lugn dag..jobba till ett å så har man städa heeela lägenheten och vädra till och med så nu är de lite kallt här inne..hehe..
Men tänkte att jag skulle hoppa i duschen nu..så hade dom tänkt att vi ska dricka öl ikväll..så man ser vart kvällen lider..
In I Dimman !

Trevlig Helg !

Kommentarer
Helena

Vad sött av din mami :)

2010-02-12 @ 23:57:45
URL: http://justbambi.blogg.se/
Helena

Tack hjärtat mitt! :)

Jo det ska jag göra, hade varit så roligt om du var här :)

2010-02-13 @ 15:36:27
URL: http://justbambi.blogg.se/
mimmi

grattis du van!

maila mig på [email protected]

2010-02-14 @ 19:12:52
URL: http://mimmielsa.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!