10/1

Vi har haft en sån mysig dag idag tillsammans=)...varit ute och gått en lång promenad de har varit otroligt skönt väder idag..inte kallt alls=)...jocke snöbada mig och vi gick och små reta varandra hela tiden..haha..sen har vi lega i sängen som vi fortfarande ha kvar i vardagsrummet..har inte orka he ner den de är skönt att ha den där den är..sett film å myst...så nu har vi ätit en riktig goo mat=)med mycke sallad och sånt till..vi har blivit nyttigare oja!..men i morgon börjar jocke med medlet..så då blir de äta själv..trist!=(...men men de ska gå de med..
skönt att man får sova i morgon med..jobbar nämligen kväll=)
Jag håller på bli galen!hitta inte tvålarna som mamma gjort själv som jag fick i julklapp..jag får så dåligt samvete!..å fy har sååå mycke skit över allt man skulle vilja slänga allt!..å under soffan ser de inte mysigt ut kan jag säga en och annan socka..haha..men tänkte jag skulle städa upp lite i morgon..tänkte jag skulle kliva upp ändå i hyfsad tid..får se hur de blir med den saken..
nu ska jag inte orka tänka nå mer på städning..ska lägga mig å se tv hela sköna kvällen

Ha de bra !


Kommentarer
Frugan

Hahaha tack hjärtat :)

2010-01-10 @ 21:53:43
URL: http://justbambi.blogg.se/
Linow

låter härligt:P ska också gå en låååång prommis med fredde, e härligt idag!;) Miss u :)

2010-01-11 @ 14:04:22
URL: http://Linow.bloggplatsen.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!