20/1

Jag är helt slut!
inte för att de varit stressad..men vi håller på flytta vårat fikarum för kommunen tycker den är dyr så de en annan som ska flytta in så vi ska få ett annat..hur jag hållt på nu i två dagar..igår plocka jag ur all skåp och mikro allt!från köket skrubba..å idag ha jag tagit alla skåp som är i hallen..å packa ner allt å bärt ner allt..man blir helt slut på!..uch vad jag hatar å flytta!..jag förstår inte dom som flyttar ofta hur dom orkar!..
jag har nog gjort de mesta och de har gått fort de är inte mycke kvar!..men de jobbiga är att man tar ur grejjerna å så torka direkt..de lättare ta ut allt först..men nu måste vi vara ute innan helgen..
nä hojja så trött jag är!

Jag har verkligen den underbaraste..jag var så trött och inte mådde bra..tog han uppe mig och bar mig in i sovrummet..sen gav han mig vatten!..låg och prata med mig en stund sen sova jag..helt underbar!
Vem går och köper godis till en när han inte själv får äta de!..vem står och lagar mat varenda dag till mig!
Jag tror inte man kan få en bättre karl!
Jag skulle aldrig klara mig utan dig<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!