25/1

Helgen har inte varit kul för fem öre!..uch för att vara sjuk!..jag får bara mer ont i halsen ju mer dagarna går..nu får de ge sig tycker jag!..
men söndag så vart jag less orka inte bara ligga..så jag städa nästan hela lägenheten , lämna vardagsrummet åt jocke..och tog mig ett väl förkänt käk på frasses..nog för att Max alltid kommer vara bäst!..
ville absolut inte kliva upp i morse..uch!..å när jag gick till jobbet så kunde jag knappt andas jag var så nära på svimma eller nå..är nog ett tecken att man inte är riktigt frisk kankse?!..hmm..ähh de som inte dör de härdar brukar man säga!..

Det finns två grejjer som irriterade mig i morse..de ena är att när jag kom vid rödljuset när jag körde bil så var den nån jävel framför på cykel..å vissa av cyklisterna stannar ju vid rött ljus..åå jag hatar dom!!..var fan nära på putta till cykeln..de blir ju fan stopp i trafiken om cyklisterna ska vara mitt på vägen!..de finns ju cykelbanor!..fattar inte att dom gör så..man kankse ska göra så eller?..nää jag vet inte..tycker dom ska hålla sig sig från att vara mitt på vägen å leka att dom är bilar!jag kommer nog får leva med de ändå att folk gör så..men de är irriterat i allafall..
nummer två är att jag kom bakom en bil som låg på ungifär 40 på 50 väg..sen på 70 så låg den på mellan 50 och 60..sen svänger den av där jag ska svänga..å där är ju dagis och sånt å där är de 30..tror du jäveln ligger 50 då..vad fan??!!..jag fattar inte!..man gasar där de finns barn i närheten!..okej de finns säkert barn inne i stan med på 50 väg..men oftast så är de separerat väg och gångbarna..så då kan man minnsan snåla på gasen å puttra fram..Idiot!..de irriterar mig också..

Nä nu ska jag sluta vara irriterad..hehe..jocke for nyss utan för dörren och jag tänkte laga mig nå mat..får se vad de blir..

hållt på knepa å knåpa med vad jag vill ha för blogg design..men är nöjd=)..den vart så fiiin !!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!