31/1

Då var denna helg snart över..skönt!..har jobba heela helgen!jobba delat igår och hela dagen idag..så man är lite trött!..Idag är de många som ligger i sängen med ångest över vad som hände eller att man är så bakis att man tänker "skulle inte ha druckit så där mycke"...å i helgen är de min tur och säga att de är skönt att inte var bakis!..men bra mår jag ändå inte..har huvudvärk som fan!!
å inte får man var ledig än heller..nope i morgon jobbar man heeela dagen lång!

Men nå var man liiite tvär över att man inte fick festa..en jobbarkompis hade in flyttnings fest och fick sms om att jag skulle komma..men orkar inte när man ska upp halv sex..hade varit jälvigt kul å vara med!..
å hur många som helst som festa igår..både här och i lule..
Men nu har jag då lärt mig en sak med denna stad att folk festar bara vissa speciella gånger..som nu i helgen var de nått som heter duvan cup inte för att jag vet vad de är men..å så festar folk lucialiret tro jag de heter och motorveckan och markanden..varför just marknad fattar jag inte..dom kankse firar att de är mer folk i stan när de är marknad..haha..annars är de som dött!..å de är de som är så trist tycker jag..jag mena om man bara kommer på nån helg att festa så är de ingen som festar å så är de dött på hotellet...nu menar jag inte att man ska festa varje helg..men att om man kommer på bara sådär så borde de finns folk ute...fast jag festar typ aldrig här..bara när dom från lule kommer=)..för jag har ju som ingen som vill festa med en så..
ja nu slut pladdra om de!

Jag är med och tävlar och jag som aldrig gjort nå sånt..man kan vinna två ögonskuggor och en eyeliner..gör de bara för kul skull sidan jag tävlar på heter http://millahoman.blogg.se

Nu ska jag duscha sen tänker jag se Wallander



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!