5/1

Ja man har inte så mycke blogg lust de är väl för att man inte har så mycke att skriva om eller att man helt enkelt inte orkar skriva.
har som bara mest jobba , jobba och jobba :p men jag har så himla kul!..alla som är de där är guld värda!men även våra gamlingar är fina=)
man känner sig ganska trött sen jul och nyår..med att hinna göra allt å fram och tillbaka med bussar..men de har de lätt varit värt!

kom på att på nyårsafton så hade jag och jocke varit förlovad i 4år<3..grattis till oss!haha..fast vi har ju varit på olika håll..så himla romatiskt..haha..vi köpte inte änns juklappar förra året till varandra som vi har gjort varje år..men vi har kännt att vi redan har så många att köpa till...men vi ska gå ut på middag eller nått i stället=)
vi hade igentligen inte tänkt förlova oss..men jocke kom på de å ville de för att visa hur mycke han älskar mig..å de kan man ju inte säga nej till=)
de är helt otroligt fort tiden gått!..tänk att vi pendla i 2års tid och vi träffades bara på helgerna eller jag loven med=)..tänk hur mycke pengar vi spendera på buss varannan helg..de är en del!..men är man kär så är man...de var nog ingen som trodde de skulle hålla..vissa av mina vänner sa att dom trodde de max skulle hålla 2 månader för att de var ganska långt mellan varandra..men vi var så kära och trodde på varandra..å de gör vi fortfarande=)..vi har upp levt så mycke tillsamman mycke skratt men även mycke gråt och även bråk..men vi pratar och kompromissar!..ett bra förhållande får man inte över en natt!..vi gick i förhålllande tillsammans väldigt snabbt vi kände knappt varandra och hade bara sets någon gång..men jag ville inte förlora en fin människa i mitt liv och gav han en chans..och kolla vart de har lett oss..vi kämpar så mycke för att allt ska funka och all skit vi varit med om..men vi klarar de så länge vi har varandra...vi ger aldrig upp!..för jag älskar dig joakim och jag vet hur mycke du älskar mig och att vi inte klara oss utan varandra..de kallas kärlek!
och vi kommer aldrig ge upp!
du kommer alltid finnas i mitt hjärta vad som en händer och du kommer alltid finnas i mitt liv
vi är nu inne på vårat 6år tillsammans..och hoppas de blir många fler<3
jag säger som i micke och molle "de är du och jag, jocke"
de är helt otroligt vi står ut med varandra..haha




Kommentarer
Helena

Ni är så fina älskling! :) <3

2010-01-06 @ 19:11:37
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!