En ny istid !

Fyy fan vad kallt de varit!..35 som mest..och mi morse när jag gick till jobbet var de 32..hujja!
bilarna har låtit som ett monster för dom har varit så kalla!
har inte orka skriva så mycke..de är roligare att läsa andras..hehe..eller så har man haft  många tankar men dom har försvunnit när man väl sitter vid bloggen..
Men de är skönt jag änligen har helg!..har ju som jobba alla mellan dagarå allt känns skönt att äntligen får ledigt!..så i kväll så är de let´s dance och våran lycksele bo är med=)så de är klart man ska se de..jag hejjar på dig Rabhi!...har köpt tortillas chips som de blir å smaska i sig de..för sen på måndag börja jocke med de där jäkla medlet igen och hoppas ideligen att de ska funka denna gång..tredje gången gilt brukar dom säga...
tänkte diska lite..de blir nog sen middag..för åt en goo macka från lilla bagis vid två..men jag känner inte för att diska!..bläää!

Jag saknar dig gumman!de är mer ett år sen vi träffades..men vi ska ses snart..de måste vi!
Älskar dig<3

Kommentarer
svärmor

Tycker du är ruggit orättvis, det hade gått bra för honom med tanke på hur lirte han gått upp efter det som hänt. var stolt i stället!För det är jag

2010-01-08 @ 18:31:08
mia

Klart jag är stolt över han!han gjort de bra men han har inte hållt de så bra tyvärr..jag är inte orättvis jag säger bara som de är!jag säger bara att hoppas de kommer gå bättre denna gång.

jag älskar han en då<3..hur han än ser ut och hur den än går annars hade jag inte varit med han.

2010-01-08 @ 22:47:21
URL: http://tellans.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!