En Super Helg=)

Nu är man hemma igen.

Helgen i luleå har varit sååå rolig..bra att Jocke skicka hem mig..hihi..han är så söt!

åkte Torsdag kom till lule vid åtta gick till mamma prata med henne nån timme..sen kom Gullan och Magnus och hämta mig så vi for till magnus och skulle se film..ice age 3..haha så jäkla kul den är..men vi såg inte så mycke av den..satt mest och snacka och drev med varandra..hur roligt som helst!men jävligt trött man hade som stigit upp halv sex..men kom hem efter två någon gång..men vakna tidigt på fredag redan kl 10...så jag träffa anna och lill killen=)..fika och prata i flera timmar..skönt och prata av sig om allt och om allt som varit...sen gick vi på stan och kolla...träffa Barros och mikko som jag inte träffa på flera år!..hur kul som helst=)..sen for jag till pappa och åt tacos..mm så gott!sen kom magnus , gullan och maritza och hämta mig i byn..hur snällt som helst!..for till magnus satt och drev med varandra och prata..men även lite seriösa saker!..så kom Klotksi..så jag, klotksi och magnus drog max..mm..har saknar max!!..drog om kring lite..å klotksi var taskig som inte skjusa hem mig..var tvungen ta nattbussen hem..taskis!..men de gick bra ändå lyssna på alla fylletrattar som prata..haha..skönt att vara nykter för en gång skull..ni ser hur duktig jag är!haha..
Vakna vid tio på lördag igen..träffa Jeanetten på stan vi tog en fick..så länge sen jag träffa henne!..vi satt och prata och jag berätta om de som hänt..å sötisen grät!..jag hade så svårt att hålla min tårar...vilken underbar människa hon är!..men jag pallar inte gråta in för folk!..man kan bara förställa de hur de kan vara och förlora någon så nära..men man vet ju inte riktigt själv hur man skulle reagera..men jag är ju ändå delaktig i de hela..men för mig är de så konstigt så jag har bara inte fatta de!..
Sen så drog jag till mamma åt mat och gjorde mig i ordning..sen var de börja festa!..haha..gu så kul jag har haft de..har träffat gammla polare..sjukt att de var så mång man inte träffat på länge som kom..hur kul som helst!..Thomas , nille , mattias och osse var skit länge sen man såg!
prata med en engelsk kille..haha...jag kan säga att våran engelska inte var den bästa!...han var från nedanför london..å jag älska han dialekt!..
jag höll mig bra i skinnet!..jag drack med måtta!..även om de ser ut på varje bild som togs att jag var full men de var jag inte!
Men klev upp kl 10 på söndag med..så duktig jag har varit i helgen!..for till min marie träffa henne en stund sen for jag hem till pappa och åt..sen for jag och pappa ut en sväng..hämta väskan hos mamma sen köpte jag godis sen var jag bänkad framför johan falk!
Måndag så klve vi upp tidigt!så jag åkte med pappa..sköönt att åka bil=)specielt med lilla pappa..han körde till skellefte och jag körde från skellefte till ume=)..där åt vi på max å sen bussen hem..å så börja direkt att jobba..å jobba till halv tio..jag vill absolut inte jobba!..haha..
nä men helgen har varit underbar!..Tack alla ni är Guld värda!
just nu sitter jag och inte gör mycke..har ont i halsen som fan!..och jocke är ute och åker bil..
Bjuder på några bilder från helenas kamera..å nej vi kommer aldrig bli normala!haha

www.tellan.pixbox.se

Kommentarer
Helena

Haha nä gumman vi är inte normala nånstans.. men det är awesome! :D

2010-01-20 @ 23:02:45
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!