.

När jag sitter och tittar på gammla bilder så kan man bara sitta å njuta..så mycke kul jag har varit med om så många människor man har haft om kring sig..
men livet gå vidare..man växer upp säger man!
Men de liv jag lever nu är inte lika roligt som vi hade då..måste de vara trist att bli vuxen??
alla galenskaper vi hade för oss..livet lekte och man brydde sig inte så mycke..man tog en dag i taget..
man sket hur man såg ut och brydde sig inte heller hur andra såg ut...vi var så många olika människor men vi funka ändå så bra..man bara var..jag saknar de gammla..jag hade så kul och jag älskade livet..
Jag och tove för den delen var rädd att gå ut skola för vi visste inte vad som skulle hända..vi vill inte gå ut...fatta konstigt människor längtar att gå ut skolan och bli vuxen och tro att allt blir bättre..tyvärr tycker jag inte de..visst vi har haft kul efter men åren har gått och ju mer åren går så destu tråkigare blir de..eller visst har jag stunder som är kul ändå..
man ska blicka framåt..men vad har man å blicka till?..men de tur man har sina minnen kvar och dom kommer alltid finnas kvar..
Det är inte alla som vet vad man levt för liv förrutom dom man har varit med..och vissa som är kvar idag..de var en hel sjuktid..hade alltid något att göra även fast vi bara mest bara hängde..haha..men vi hade ändå kul!..men dom flesta träffa man genom UH Ungdomens Hus..som vart mitt andra hem!..otrolig underbar personal och vi hade otroligt Kul..tack UH!jag var aldrig hemma!man var aldrig ensam heller..man behövde bara ringa nån eller gå på uh eller bara åka in till stan så var nån där..klart var de fest varje helg..haha..men de fanns alltid nån fest att gå till..galna fester men vi hade svin kul..
En helt galen tid!..men den bästa..
Förstå att gå till ett liv att inte göra nånting..jag blir rastlös!
Är de så här de är och bli vuxen?!..fy fan vad trist!
Man får försöka tänka positivt ändå..men har inte alls lika kul liv idag!..men man kan ju inte roligt jämt säger man..men de borde man nästan ha..njuta av livet..de gör jag inte riktigt!



Men tack ändå alla som har varit i mitt liv och gett så många roliga stunder. De är synd bara att man har knappt kontakten längre med många
Finns inte så mycke bilder från den tiden..de har funnits förrut men mycke är försvunnit


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!