God fortsättning=)

Ja nu är man hemma igen :p..

De vart en kort visit till nyår...de blev inte riktigt som jag tänkt mig..men de blev bra i allafall=)...

kom ganska sent på kvällen så jag knall till mamma..vi prata en stund..och sen slockna jag..fyy så trött jag var!..

sen dagen där på så var jag först själv på stan..de är faktiskt ganska skönt att gå själv en stund..jag köpte för mitt present kort en massa grejjer..en fondation som jag aldrig tidigare har äkt!..men tänkte jag skulle prova..sen köpte jag lite smink borstar och grejjer..två bhar som var på rea..äntligen köpte jag nya..för jag har många som är för små..å så blev de ett som man gör håret mer volym..den är skit bra!mamma hade en sån=)..men de blev mycke saker..men jag var jätte nöjd!..sen mötte jag upp min fruga=)..och vi gick till mcn och fika..jag tog kyckling curry..de är en standard!..mm så goa dom är!..å de var skit länge sen man åt där!..men min mamma var skit stressad..vet inte varför!..men vi gick på stan en stund..kolla efter långkalsonger..för min mamma gillade inte dom jag hade på mig..haha..ett Jätte hål!..haha..sen så drog jag och mamma vidare medans helena vart kvar på hm :p..vi drog till skokanonen..och jag fick mig ett par vinterskor=)..mina andra var de hål bakom hälen..inte så hållbara skor!..å min snälla och gulliga mamma betala dom=)..även om jag hade råd..tack min underbara mamma<3...sen drog jag till pappa och käka..värsta middag..korv och mos..haha..sen drog jag och pappa runt på storheden och kolla på en massa..sen fick jag låna pappas bil och fara till stan..han är så skön att köra pappas bil=)..hämta upp klotksi for till bergnäset hämta hans pappas bil..han är utomlands.. sen till byn lämna pappas bil och så for vi till boden till marie..de första klotski gör när han kommer in är gå till kylskåpet..haha..så vi drog till maries jobba och dom käka:p..surra på länge in på natten=)

Dagen därpå var jag ganska trött..man kan som inte sova så länge om man ska hinna göra saker:p...så de vara bara kliva upp käka nå å dra till stan..så for jag och mamma till min älskade faster anna-karin=)..var flera år sen jag såg henne..så de var jätte kul att träffas=)..vi surra länge och väl=)
så sen blev de bara direkt gå hem..färga håret och göra i ordning sig=)klotski kom vi tog en öl sen drog vi till vicky och anders och för festa..tog bussen till stan..helena och klotksi drog först på en annan fest..men vi hade som lovat en annan att komma först..men dom kom dit sen även om jag inte minns de..haha..vi drog till jimmy som jag inte träffat sen förra nyår..haha..å så var pontus en gammal polare där=)och min älskade vän Johan..vi surra i massor och grät en skvätt om allt som har hänt..jag kan alltid prata med dig johan<3du är en mycke bra vän!..å så kom leo så klart=)..jaa jag minns inte allt under kvällen..men jag minns att johan följde mig hem..haha..men de var jätte kul och vara med gammla vänner=)..tack för att ni fira nyår med mig<3

Var bakis nåå jäävulst dagen efter..haha..men man får ju skylla sig själv!..mamma gick med mig på bussen..jag höll nästan på spy så dåligt mådde jag..tänkte detta går inte!..men illa mående försvann..sov heeela resan!..de var nog den snabbaste resa jag varit med om!..haha..men hvudvärk hade jag heeela dagen och kvällen..trodde aldrig jag skulle få i gång bilen..men de gick hur bra som helst=)

Kunde bli bättre visit i lule=)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!