Lite och göra

Gillar du kaffe?

NEJ!..hojja så äkligt de är


Det första du tvättar i duschen?

Håret.

Hur mår du just nu ?

Bara bra=)




Berätta om din senaste dröm?

Oj, kommmer inte ihåg



Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det?

Ja de tror jag



Vad vill du ha just nu?

En stor Pizza med mycke ost på!



Har du räknat till 1000 någon gång?

Nej de har jag nog inte gjort, vad jobbigt!



Biter du i din glass eller slickar du bara på den?

Jag slickar



Använder du smileys?

Klart jag gör=)




Har du träffat någon kändis?

Jajjmen de har jag


Gillar du keso?

Jag älskar keso!. Har de på min mackor



Vilken låt hade du sist i huvudet?

Lada gaga - paper Gansta



Hur många länder har du besökt?

4 tror jag




Är dina föräldrar stränga?

Min pappa har varit när man var mindre




Skulle du kunna hoppa fallskärm?

JA!Jag har alltid drömt om att göra




Glittrar någonting i ditt rum just nu?

nä, jag tror inte de



Brukar du hyra film?

Typ aldrig. laddar ner i stället



Var kommer du vara på lördag?

På jobbet och sen hemma



Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?

På tv följde man de




Vad åt du till lunch?

åt mackor, te och ägg



Har du lockigt hår?

Ja



När grät du senast?

För någon dag sen, håller inte reda på de



Har du gått in i en vägg någon gång?

Nej, tror jag då allafall



Favoritårstid?

SOMMAR !!



Vem höll du senast i handen?

Jocke så klart=)



Sover du med TVn på?

Det händer



Tycker du att du är gammal?

Ibland gör jag de



Är du mörkrädd?

Förut var jag inte de , men på äldre dagar har man blivit lite mörkrädd de finns ju så många dårar idag


 

Gillar du ditt liv just nu?

Så där, de är ju helt okej..synd bara att man inte bor närmare sina vänner och famlij

Man ska ju igentligen inte klaga men

 

 

Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?

Hmm??!..man badar ju sen duschar man ju när man bada färdigt

 

Har du bra syn?

Svin bra syn!



Var är dina föräldrar just nu?

Ingenaning!..på jobbet kankse?!



Vad har du på dig just nu?

Ett lila linne och ett par mjukisbyxor

 

Vad var det senaste du köpte?

köksgrejjer, godis , toagrejjer..massa saker på dollar



Hatar du mer än 3 personer?

Finns ingen jag hatar men de finns dom jag tycker mindre om eller några som jag inte riktigt vet vad jag har dom



Använder du sushipinnar?

När jag äter sushi så ja



Äger du ett vapen?

Man har ju knivar hemma så ja



Gillar du ditt hår?

Nej!..skulle få vara tjockt!



Gillar du dig själv?

Ibland




Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?

Bägge står mig lika nära



Hur ofta använder du MSN?

Varje dag !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!