Mål för 2010

de är många som har nyårslöfte..men jag har aldrig haft nått..de där med lötfe känns inte bra för man vet att man oftast inte håller de..och ett löfte måste man hålla och de blir mycke press att måsta hålla de..
så därför kom jag på att de är bättre ha ett mål...de är bra att ha mål för då har man något att sträva efter men inget man måste göra..
så jag och jocke skrev ner mål som vi vill nå detta år..för jag kände att de behövs en förändring för att må bättre!

Mina mål är att
Tänka mer positivt : man har varit så nedvederande mot sig själv och mått jävligt dåligt , man har fått ta imot så mycke skit från olika håll. så ska börja tänka positivt och vända saker till något bra..för att jag ska klara av och bo i denna stad så måste jag
träna mer : jag måste börja ta upp mina promenader så de blir regelbundet..tänkte ju börja boxning men fanns ju så klart inte här..å gym är inget för mig!
Äta nyttigare mat : jaa inge mer billys!..så länge vi har pengar
bara äta godis på helgerna: måste sluta äta så mycke godis!
Konsumera mindre alkohol: Jag blir ju alltid så jäkla full å minns aldrig slutet av kvällen..man vill som minnas och de är inte så bra att dricka för mycke

Sen ska jag försöka åka hem till lule så ofta jag kan...för att man ska må bra så behöver jag komma här i från ibland...
får se hur de går med målen men de ska nog gå bra..jag har ju ett helt år på mig!
sen har jag och jocke gemensama mål som att hitta på mera tillsammans..eftersom vi aldrig gör nått tillsammans!
och jocke har sina mål.
jag hoppas detta år ska bli liiite bättre nu när man har mål.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!