Tips På Mat !

de var inte något som stämde med mitt schema..jag kolla och kolla men fatt inte vad som var fel börja jag halv nio eller kl 11..hade en jobbig natt hosta och hade fruktansvärt ont i halsen..gick upp gurgla varmvatten med salt funka inte..sen hitta jag en halstablett så sen kunde jag sova..dom är bra dom där halstabletterna ibland=)...jag stälde klockan på kvart över sju..så ringde dom å sa jag börja kl 11..så skönt att bara vända om och somna om..men då var jag trött när jag skulle upp sen..haha..men de gick bra fick i mig frukost..kom till kontoret och kolla å de stämde..kolla sen upptäckte att jag hade ju gammla turernars tider..haha..så nu har jag skaffa mig dom nya..
men skön tur allafall jobba 11 till 15..haha..å har som bara mest städa=)

Gu så jag har dålig fantasi när de gäller mat..gick på ica och handla igår..man vet ju inte vad man ska äta..eller kankse för man kan inte laga mat..haha..de är så JÄVLA trist att laga mat!..men jag älskar och äta de..haha...å man orkar som inte laga ut kokbok så måste man köpa tusen olika igredienser..å blir pank på en maträtt..haha..
Kan någon ge nå tips på lätt lagad mat ??!

Jag är så trött hela tiden..min kropp är inte i form!...usch kan de inte ta slut!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!