16/7

Jag har inte orka skriva nå alls känner att jga inte har någon jävla lust!jag har inte orka sitta vid datorn heller alls nå klara mig ganska bra ändå!
Men nu sitter jag ändå här så tänkte bara berätta lite vad jag gjorde under min första vecka på semstern.
Jag jobba min sista dag på lördag så på söndag då jävla tog jag mitt pick och pack och drog till Arjeplog till stugan där pappa och lilla syster var..det var väldigt skönt och komma dit det var länge sen jag var där..men det var väldigt blåsigt första dagen så var inte toppen väder men det höll myggen borta..sen var det fint väder nästa dag så jag och amanda bada eller bada gick upp till knäna och amanda doppa sig..det var svin kallt ska jag säga!man tappa känsen i fötterna..haha..vi körde lite fyrhjuling och fiska..pappa och amanda fick ju förstås flera fiska fast pappa kasta i dom flesta han fick..lilla syster har ju så jävla tur så hon fick fisk redan första kastet..jag hade en stor jävel men så klart att den drog så mycke och tog med sig mitt drag och stack..fick inge sen..så jag valde och ro lite..tur har jag aldrig!
Onsdag åkte vi hem..ja palla inte mer än tre dagar..haha..det var tur för det var världens åskväder..kom hem rätt sent..jag for sen till klotski och vi for på max så klart..haha..
Torsdag var jag med Klotksi och drack hemma hos han så kom Magnus och hans tjej Ida sen kom skockis och två ryssar som drog nånstans..vi skulle på All stars men det var stängt så klart!så vi drog på statiol och tog en korv..haha..riktigt kul kväll ändå garva i massor och jag vart ägd dom var taskig mot mig..haha..nää men det var skojj=)
Fredag festa jag så klart!jag var med Lucia och Myran=)vi for till boden Alive..vi flumma ganska mycke..haha..och träffa två blonda tjejer på busstationen när vi vänta på bussen..jätte trevliga men liiiite väl unga!det var fullt med folk på bussen..vi gick omkring i boden..sen kom klotksi , Rikard och hans tjej isabell..tappa bort Lucia och gänget sen..så jag och klotksi och rikard åkte karusell var lång kö och fick typ åka i 30 sekunder inte värt de!var inte så jätte kul så drog hem sen for på max och käka och sen hem..
Lördag så var det bara om på bolaget igen..haha..Så satt vi hemma hos Klotski och drack så kom Rikard och isabell vi satt och snacka läänge..riktigt trevligt=)dom är verkligen bra människor=)..drog sen på All stars drack och snacka..hände en grymt skum sak!men berättar en annan gång..
Sen drog jag och klotski på sub way så sen satt vi där på sena morgon på ballkongen och snacka länge om allt..Klotksi är dom bland det bästa jag har även om han är seg fan..haha..
söndag så var jag GANSKA så trött!haha..så träffa helena på stan vi tog en lyx shake på max å prata och sen satt vi ute på kulturens hus=)
Det var min första vecka=)helt underbar!
här har ni några bilder från veckan

Kommentarer
Helena

Haha grymt ful bild på mig :)



Och vad hände med min ena arm? haha :D

2010-07-16 @ 20:14:52
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!