23/7

Vid allt man har grubbla och humöret inte varit på topp så tar jag mig i kragen...
"glöm dagens bekymmer i morgon kommer nya"
yes!
nu har det gått ännu en vecka som man har arbeta och hunnit vara ledig lite..och då har man spendera e n hel dag i soffan och sett på Smalville inte för att jag tycker det inte bra och det är överdrivet så har jocke ladda ner 9 säsonger och vi har börjat på 5..hmm.konstigt!..men man börja tycka det är okej när man sett en hel dag=)
och idag på min lediga dag har jag spendera med att städa hela lägenhete förrutom vardagsrummet.
Känner mig lite ensam=( ..men jocke kommer snart och hämta en och vi ska fara och käka..
Det blir jobb heela helgen lång..men det gör mig ingenting=)
Jag borde gentligen gå och duscha för är inte så mysig just nu..och håret som en flottbomb..men Nä jag ork fan inte!
Ha en trevlig helg!

Hitta en gammal bild på mig :

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!