26/7

Ja då är helgen förbi och man har jobba hela helgen lång!..igår var de som lite smått jobbigt så där när jag hissen gick sönder och pensionärerna inte kunde ta sig ner till matsalen..vissa hann ner och sen går vissa själv så bra..så jag fick kuta med maten upp och ner..och skulle vi får upp dom som lyckas tagit sig ner..men det gick bra men man var svettig..haha..
Och idag så har man jobba hela dagen med..börja halv åtta..och har varit i ume heela dagen på lassa..å taxin hem var timme sen..snacka om mycke vänte tid..Jag hatar vänta!!så kom tillbaka tio över sex..så jag har just ätit och nyss kommit på att det är min jourvecka och borde ha den nu men glömt bort när man vart så sen...hujja!massa man ska hålla reda på!får se om jag får grejjerna i kväll eller hur vi gör..det löser sig säkert!
Nu ska jag bara ta det lugnt och lägga mig och se Smalville som jocke ladda ner...

I morgon kommer mamma!! Wii !

Ids inte sitta här nå mer
god natt !!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!