.

Det spelar ingen roll om jag är tyst eller ligger lågt så får jag ändå skit...eller så får man höra nå som man sen ska ta på skojj fast dom kankse igentligen menar det det känns då som så..ingen har rätt och säga taskiga saker till mig för sen skratta oj vad kul det var då..Människor ska kunna skojja hur mycke som helst om mig..eller lägga spydiga kommentarer..och jag ska behöva ta all skit..
Man känns som världens jävla värdelösa människa men kanske de människor tycker att jag är vad vet jag..för antingen är man lat..eller så bli man dömd för att man har andra värderingar..va fan!spelar ingen roll om jag har andra värderingar vi är alla så olika man är inte värdelös för det!
Man bor i en stad där jag inte har några vänner..man har förlora flera på ens väg..å ändå får man ta emot så mycke skit...ni tror inte jag kämpar lika mycke?
Ändå så har man kännt så många gånger som man inte är någon att det räcker med hej för sen inte orka bry om en..
"Man ska behandla andra som själv vill bli behandlad"..tänk på det!..varför ska jag behandlas då som skit!?
Jag får aldrig höra att man gör nå bra..utan gör man nå så får man bara skit!
Man är så snäll mot alla andra och säger att alla gör det så bra och kämpar bra på alla sätt..men jag, jag är bara en lat jävel som ska tåla att man skämtar hur dålig man är..
Varför ska jag behandlas på annat sätt bara för jag kankse har andra värderingar?
Sen tror folk att man ska göra massa saker för dom!
Vad fan tror ni?..varför ska jag göra massa saker då när man får skit!..jag ligger hellre lågt och är bara tyst!
Kanske människor förstår varför jag gör som jag gör...
Jag orkar inte!..det spelar ändå ingen roll vad jag gör eller inte gör så måste jag ändå var en sorts syndabock för nån..och det kommer nog alltid att vara så här...men hur länge man orkar vet jag ej!
Jag är bara människa!
Okej om någon tycker jag tar det fel kan ju gärna säga till mig!
Men det så jag upplever det och det är min upplevelse..
Kommer säkert få mycke skit för att jag skriver det här men det är då så vanligt..
Men jag tänker inte lägga ner ett finger när man behandlas som vissa gör mot en..Man har försökt länge och många gånger och jag orkar seriöst inte försöka längre..
Människor behöver inte tycka om mig och jag kan ta det...men låtsas till saker..det syns så väl i genom!

För Alla Har Vi Lik I Garderoben !

Kommentarer
Helena

Gumman, vem är det som är så dum mot dig?

2010-07-24 @ 21:05:26
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!