Tidsfördriv



1. Du är tillsammans med? Lars-olov Joakim Bäckman
2. Och varför det? För att han är passar mig så bra=)han är så fin<3
3. Har han fått något smeknamn av dig? Nej, jag tror inte det kallar han olika :p
4. Hur länge har ni vart tillsammans?Snart 6år
5. Hur träffades ni? Sommaren -04 på campingen i lycksele vid ett elskåp..haha
6. Hur gammal är han? 17 men skulle fylla 18
7. Älskar du honom? Det klart jag gör annars hade jag inte varit tillsammans med han
8. Har du slagit honom? haha..Ja
9. Har du roligt med honom? Ja det är klart!
10. Har ni sex? Inge sex före äktenskapet..hahaha..(vad tror ni?:p)
11. Skulle du kunna bo med honom? Jag bor redan med han
12. Beskriv honom med tre ord? Ödmjuk , Generös, Full med kärlek
13. Vet du nånting om honom? Ja massor!
14. Har du gjort ett sugmärke på honom? Många gånger!
15. Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? Jag hoppas alltid , men man kan aldrig veta
16. Får han dig att skratta? Ja, jämt!
17. Säg ETT ord hur du känner för honom? Kärlek!
18. Vad för slags filmer ser ni på ihop? Alla sorter!
19. Får du fjärilar i magen när du ser honom? Om jag är bort i några dagar och få sakna han så får jag det
21. Vad är det finaste du fått av honom? Jag vet inte rikigt men jag älskar när han kommer med blommor det är så gulligt=)
22. Har ni samma humor? nja, inte alla gånger
23. Planerar ni framtiden ihop? Ja det gör vi lite grann, vill inte planera för mycke för det som händer det händer. Vi vill saker men det är inte säker det händer. En dag i taget!
24. Skulle han bli en bra pappa? JA!! Den bästa!
25. Vad gjorde ni senast ni träffades?Satt i köket och surra=)
26. Vad gör han när han inte är med dig? Spelar och sitter framför datorn
27. Är du svartsjuk på andra tjejer? kan bli liite, men är inte svartsjuk, har ingen anledning
28. Har ni bråkat nångång? MÅNGA gånger!det är en del bråk
29. Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande?NEJ, Skulle aldrig falla mig in
31. Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst?En vecka tror jag, men vi bodde ifrån varandra i 2år innan vi flytta ihop.
32. Har ni samma åsikter om saker? Nja, ibland. Men vi är mycke olika ändå
33. Vem håller i fjärrkontrollen? båda
34. Går ni ut ofta? På krogen eller restaurang?Det händer nästan aldrig
35. Har ni samma musiksmak? Ja ganksa så lika eftersom vi lyssnar på nästan allt
36. Är hans familj trevlig? jo
37. Är han romantisk? Ja, han kan vara mycke romatisk
38. Stöttar han dig med dina drömmar och mål? Jag har som inga direkta mål eller drömmar men skulle han göra.
39. Har han någon fobi? Han tycker inte om spindlar och tycker disktrasor är äkliga
40. Gillar han sport? Oja!
41. Är han en djurvän?Nja, han kan vara ganska elak mot kisse
42. Kan han sjunga? alla kan sjunga!men frågan hur bra det låter är en annan sak, Jocke är inte direkt nån Idol..(sorry Älskling)
43. Spelar han nått instrument? Nej
44. Kan han laga mat? Ja det kan han=)han är väldigt duktig!
45. Är han konstnärligt begåvad? Det vet det tusan
46. Är han envis? OJA!det därför det kan bli bråk..vi är två envisa jävlar!
47. Tycker han om att resa?Han ser aldrig så jag vet inte
48. Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? vet inte exakt, men i när vi låg i soffan och kittla och flumma..
49. Vad är det sötaste han sa sist? Att jag är vacker, och att han älskar mig men det säger han varje dag!

Kommentarer
Helena

Klart jag bryr mig, vill att du ska må bra <3

2010-07-26 @ 12:29:01
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!