10/6

Gu så jag är trött!Nu är man ledig och det känns underbart faktiskt..Jag fick mig en grogg som jocke gjorde som var stark uta helvete och för jävla söt..klarar inte av och dricka sånt...men nu har jag fått mig en öl en Norrlands så klart å det är värsta sömn medelet..haha..
Jag längtar till i morgon..Wiii!!..det kommer säkert vara mycke i morgon först är det studentfirande som gäller...Och sen kommer min gumma!!hur kul som helst!först skulle klotski och magnus också med men dom jobba tyvärr sent i morgon kväll men jag är hel nöjd att Marie kommer..det ska bli så kul=)å vi kommer ha det så roligt..dricka öl och sen är det Brolle på stan som är ett måste och se..Svergies sexigaste man, yes!..jag och marie kommer stå längst fram om vi nu kommer oss dit och kommer rocka och skrika..haha..
Ikväll blir de nog en tidig kväll..jag vill inte var för trött i morgon och sen så är jag så trött redan nu..
Nu ska jag lägga mig i soffan och se film med jocke och nicke..å jag kommer lägga igen öga och sova..he är så skönt!
In I Dimman !




Många års Vänskap och fler blir det

Kommentarer
Rebecka-Fotoblogg

Åh vad kul för dig att du får dit en polare :) Du jag tänkte lite på din huvudvärk du skrev om tidigare. Jag har samma problem som dig med huvudvärk mer eller mindre varje dag och först för ett tag sen jag börjat tror att de sitter ihop med stress. Inte just den stressen med att vara ifarten hela tiden utan mer inre stress, typ livsfrågor och sånt. Tror de kan vara de som spökar för dig med då du inte trivs där nere :/ Iallafall har jag börjat få ackupunkttur nu mot huvudvärken så ska se om de hjälper. Min mamma har iallafall blivit av med sin efter några gånger så tycker helt klart du ska pröva de du med :)

2010-06-12 @ 13:21:09
URL: http://rebudka.blogg.se/fotobloggen
Rebecka-Fotoblogg

De är jobbigt när de kommer tillbaka. Men pröva akupunktur( de är när dom sätter nålar i huvudet på en) och kolla om de hjälper mamma blev av med sin huvudvärk i drygt ett år framåt :)

2010-06-13 @ 22:18:01
URL: http://rebudka.blogg.se/fotobloggen

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!