17/6

Jag har hade en mycke lugn och trevlig kväll igår=)...Anders och Vicky ko och vi åt mat och drack öl och pratade i massor allt mellan himmel och gjord till gammla goda minnen=)vi har varit med om en del tillsammans ändå..sen kollade vi på kick ass och Lena kom förbi..hur trevligt som helst=)Vart en ändå ganska sen kväll..men jocke ringde 8 i morse så jag var döds trött..haha..
Var till frissan och färga håret tänkte göra nån annan färg men hon tyckte jag passa bra i rött så jag höll mig till det men i stället som jag gjorde mörk slinga som förra gången så blev det blont i stället och jag valde som inte den röda färgen utan det var mer koppar i den..vart allafall väldigt nöjd=)och dom är så gulliga och duktiga på VIP..det tog ju ändå ett bra tag cå Anders och Vicky hann ju springa runt på stan så vi gick till dollar och strosaom kring och som alltid får man alltid något med sig hem..sen satt vi här och läste från kort som det vara massa frågor.
For sen till umeå och träffa pappa och vi åt gott och jag fick presenter och vi prata och for en ragg med bilen for på icamaxi..jätte kul och vara med pappa<3..det var som länge sen man såg han och det är alltid lika mysigt och umgås..men vi ses ju snart igen så..hade gärna stanna hur länge som helst men pappa ska upp och jobba och jag var tvungen köra hem..så jag bara kommit hem förren liten stund sen..
Jo glömde säga vad jag fick. massa trosor , en fotfil och fotcremer till fötterna och ett par shorts och en thirt..är jätte nöjd=)
Nä nu ska jag hoppa i säng är ganska trött för i morgon bär det av till sidberg=)


Nyfägat hår=)

Kommentarer
Helena

Vad fin du blev i håret frugan <3

2010-06-18 @ 21:22:05
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!