24/6

Vilken underbar dag vi hade det igår=)..Jag och Vanja och lilla Alycia var på hotellet och bada bubbelpool, simmade lite i bassängen gjorde jag och sen basta ångbastu och vanlig bastu och vi satt till och med ute och sola på terrassen och titta ut över vattnet och njöt!hur underbart som helst!dagen gick fruktansvärt fort så det vara bara hem och äta så träna vi för sista gången för nu är det uppehåll till Augusti någon gång..jag är otroligt glad att jag har Vanja och vi har märkt att det förändrats vi skrattar typ hela tiden och har våra sjuka ideer..haha..det känns bra att hitta någon att vara med=)Tack Vanja att du finns!
Sen for jag hem och snabb dammsuga och vänta på att jocke skulle komma hem..snacka lite med pappa i telefon så helst plötsligt var han hemma..kändes som lite konstigt och jag var tvungen att studera honom..haha..men han är inte brunare än mig..Ha!..Tack solarium!..hahaha..så jag fick en jätte fin tröjja och han berätta lite vad dom hade gjort och jag berätta min vecka och sen bara låg och kramas..gu så underbart det kändes!..han hade mesta dels bara längta hem sa han..haha..han hatar ju värme men han tyckte det var som kallt här:p det förstår jag!..
Så jocke sa att till nästa sommar då ska vi åka tillsammans och då blir det Egyptien för dit vill jag..så jag hoppas jag har jobbet kvar och allt blir bra så vi kan se fram i mot något=)
Idag så har vi bara legat och myst och sett film..jaa det har varit sol men vi har varit ute en stund när vi handla..men när molnen skymmer solen har det varit kallt..men jag har inte brytt mig om nån jäkla sol just idag för jag ville inte göra ett skit och bara umgås med älskling!
Så nu har vi ätit gott och sitter på varsin dator..tror jocke har sakna sin kära dator..haha..
Tänkte ta mig en promenad nu se om jag får med mig jocke.
Sen måste jag bara säga att jag börja få mer muskler nu och jag känner att man orkar mer och mer för varje gång man träna..har fått otroligt med magmuskler..haha..och i armar och ben..jaa jag måste få skryta lite på mig själv..haha..så se upp och bråka med mig så jag inte slå ner er..haha

Det blev frasses idag och våran lilla kisse gillar nya sovställen
Sötnöten!

Kommentarer
Frugan

Haha ja helt grymma katter! :)

2010-06-25 @ 11:39:54
URL: http://justbambi.blogg.se/
lucke

Glad midsommar :D

2010-06-25 @ 11:52:32
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!