8/6

Jag var så irriterad igår så inte sant!Våran alkis granne som bott här kankse två månader har en hund, fast jag har aldrig sett den så visste inte att dom hade en. I allafall så låg jag och sov oroligt och drömde om någont konstig ljud så när jag vaknar till så hör jag världens gnål ides inte tänka på det just då men det var ju som ett tag så vid åtta så sa jag till jocke "hör du"men han bara vände sig om men sen efter en stund blir han som fundersam som sen över gick till irritation. Det lät presic som att den var i trappen så jocke går ut i trappen och kikar och ringer lybo men ingen hund där, men jocke tror att det kommer från våran granne och jocke ringer sen ytligare en gång efter typ en 40 min och då kommer han och dom kikar i brevinkastet och myck riktigt där hos grannen är en hund och stor är den sa jocke så han från lybo skulle ringa till kontoret så skulle dom fyxa de men det går en timme inget händer så jocke skickar ett mejl och frågar vad tänkter göra får till svar att dom ska ringa dom som äger den men det går yttligare två timmar sen kommer dom hem och då blir det tyst. Alltså har hunden varit ensam sen 6 på morgonen till typ ett- två på dagen. Det är jävla djurplågeri!Man hörde fan ända in till oss när hunden krafsa på dörren. Han hade sånt hjärtskärande skällande/ylande. En gång är en gång men händer det en gång till så ringer jag polisen!

Jag tänkte skriva mer saker men upptäcker att klockan rinner i väg för jag har surra med Anna i telefonen så nu ska jag hoppa i säng.
God Natt !

Här har vi en som gillar att ligga och sova

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!