Fredag 4/6

Idag har vdet varit väldigt blåsigt och kallt!har varit på bolaget sen på dollar, städa och diska så har vi vädra lägenheten och det behövdes!hehe
Vi har ätit goo pizza till middag och sen har vi bara slappa suttit och sett så ska det låta och sjungit med:p
Jag kan säga att jag har haft träningvärk som heter duga..helvete jag går inte snyggt, jocke har skratta åt mig idag..haha..Fy vad jobbigt!men då vet man att man tagit i. Jag har haft så jäkla ont baki vaderna på höger sida när jocke har försökt masera har jag nästan skrikit, sen har jag haft så ont i magen eller som på sidan. Det är fan skadligt å träna!haha
men tänkte jag skulle ta mig en kväll promenad blir galen när det inte finns nå på tv å se och inget att göra!
I morgon ska vi på dop och sen blir det grillning och fest, det kan ju inte bli så mycke bättre!jag är på hur bra humör som helst=)
Apropå bolaget så köpte jag och jocke en ny cider en svartburk cube summer tro jag den hette, Fy fan så äklig!vi hällde ut det, gick fan inte å dricka så köp den för helvete inte!eller ni kankse tycker om den.
Nä men det ska bli kul i morgon=)
In i dimman!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!