Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker!

Jag less på folk som dumförklara mig!..jag blir ledsen när folk säger vissa saker. Jag kan ta vissa saker och skämta om mig själv och ofta skämtar folk om mig som min längd och jag är det ena med det andra visst jag kan ta vissa saker och jag kan skämta med men ibland blir det för mycke. Jag får väl skylla mig själv att jag inte säger i från men jag är rädd och ses som bitter och sur människa och det är jag absolut inte. Vissa saker kan folk bara hålla mun!Det är så många som sakt vad det tycker jag ska göra och inte göra. I mitt liv är det inte "bara" jag har haft så jobbigt och fått kämpa så jäkla mycke och både jag och jocke har haft så mycke motgångar men vi har kämpat så gott det går det finns ingen som kan komma å säga nånting om det. ingen som har någon aning om hur det har varit och man lär sig så länge man lev.
Jag är så trött på att folk ska som dumförklara mig. Jag är fan inte dum i huvudet!Jag har fan mycke vett ändå och folk bänglar så jävla mycke så man kan skaka på huvudet och fundera på vem som är smart eller ej.
Folk ska utala sig om vissa saker blir man bara förbannad!
Visst jag är inte den smaraste, men jag är snäll och ställer upp när någon behöver det.
Visst jag säger oftaste inte nå för jag ork inte änns öppna munnen för det kankse bli bråk då å det ids jag inte men folk kan väl tänka. För ingen har rätt och dumförklara mig och kränka.
visst jag ska också tänka mig för vad jag säg men det är inte bara jag som ska göra det.
Men det är tur man har Kodjo jag kan lyssna på radion som får mig att skratta plus mitt arbete.

Idag har man jobbat hela dagen, haft en solig och fin dag men det har som varit kallt ändå. Så har vi ätit ute idag med jobbet prova det nya mackbaren med det så genom tänkta namnet Makkan. Det var ett jätte litet ställe så vi satt ute på torget och åt. Helt okej mackor men lite för dyrt tycker jag och det slår absolut inte sub & company.
Jocke kom och hämta mig efter jobbet så for vill till norräng och åt middag och sen tog jag en lång promenad med Bizzy. Kom bara hem för ett tag sen så nu ska gå och lägga mig i våran nya soffa, den är så fin men inte lika stor som våran andra tyckte nästan den andra var skönare att ligga i..haha..men jag vänjer mig nog med den här snart.
Såg nu att jag har massa stav fel och skrivit lite konstigt men jag orkar fan inte rätta å jaa jag är sämst på skriva!!jag är en talare!det jag ville säga var att jag inte dum i huvudet.
Nu ska jag gå och lägg mig i soffan
Aboo!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!