17/3

känner inte att jag har landa riktigt än..
för när jag kom hem var det bara fara och jobba..sen sova och upp och jobba igen..så hade jag tjej jouren igår kväll..som alltid är lika trevligt=)..vi prata och såg film..
Så jag har inte hunnit packa om min väska än..sen måste jag städa och byta katt lådan..jockehar stöka till här hemma..haha..så jag känner lite stress!...idag börjar jag klockan ett=)så skönt och få sova ut för en gång skull..jag har som inte sovit så länge när jag varit i lule..man har haft så mycke saker att göra för att jag skulle ha orka sova..haha..
så jobbar jag till halv tio lite drygt!..men vi har möte hela dagen det gör inte så mycke..
Och nu har jag äntligen fått klänningen som jag skicka tillbaka den passar jätte fint=)..kan lägga upp nå bilder på det jag beställt=)..sen har ju min älskade rosa bikini kommit..yes!..men så klart var jag som tvungen skicka tillbaka överdelen för den var på tok på liten..haha..det är inte lätt å ha stor byst!..men
Jag har ju vunnit ett kärleks spel och nå massage olja och glidmedel från en blogg..oljan och glidmedlet lukta jätte gott och smaka gott med..haha..så vi satt och spela spelet igår å bara hade det mysigt<3..vi gjorde inte allt som stod..som att ta med din partner ut på en picknick..lite svårt och lite kallt och mörkt..haha..
Han ringde nyss och fråga om jag ville ha frukost..vi har ingenting här hemma..å handla måste också göra!
så ska skynd mig in i duschen innan han kommer=)
orkar inte städa idag..det får bli i morgon!



Mitt fina pris=)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!