20/3

Hade riktig mys kväll igår=)..såg på så ska det låta..som jag älskar!..emd var med och nå brudar som jag inte vet vad dom hette..dom var duktiga allihopa=)..men de vart lite drygt när tjejerna sjöng så länge ibland..
å mattias i emd är ju bara fööör söt!!..hihi

Idag har jag och jocke varit ute på en lång och skön promenad=)..var så härligt väder ute!..gick till graven en sväng prata med Stig..och stod och krama om varandra..Det har nu gått 5 månader sen Stig försvann..det är helt otroligt så fort tiden går!..jag tyckte det nyss hände!..det känns fortfarande så konstigt och overkligt..men han om kring oss och vi pratar med dig..jag hoppas du hör..
Vi saknar dig!..och det är så jobbigt å se jocke hur han har det..men han kämpar så bra!..och han vågar skratta och leva..och det är det som är huvudsaken..å Stig hade velat det med!
Ta hand om oss här nere Stig och ta hand om min mina kära som är där uppe med dig!

Ikväll händer det väl inte så mycke..bara ta de lugnt..blir nog och se körslaget!


Tänkte bara visa vad det var jag hade beställt :


Kommentarer
* K Y S S A R

Åh vad fina kläder :D Ja, jag har ganska svårt att uppskatta staden då senast igår när jag åkte buss satt det 4 personer och totalt PIKADE mig hela tiden, inte nog med det var det pundare också. Obehagligt. Var tvungen att ta ut min ilska på dem i bloggen :P kram sötnos, förslåt att jag inte svarar på sms äjag suger på det, men haft mkt göra på senaste =((( får dåligt samvete då jag beter mig som en idiot mot mina vänner och bekanter.

2010-03-20 @ 22:04:28
URL: http://kyssars.se
* K Y S S A R

Jo men sjukt obehagligt liksom att sitta en mörk natt i en buss med fulla pundare som baktalat om dig och nu pikar en usch! Nej gud klart jag inte dissar fast man ibland kan tro det, jag är bara en tönt som inte kan planera helt ordentligt tror jag. Helvete =( Kramis! Vi ska goo wild när vi ses =)

2010-03-20 @ 23:03:29
URL: http://kyssars.se
Christer

Gud vad fina dom var. Får en sommar känsla när man ser på dom två klänningarna ^^ Riktigt fina var dom.

2010-03-21 @ 17:03:23

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!