27/3


Han kan sova på lite konstiga ställen..haha..han är bara så söt!

Har varit sååå jäkla rastlös idag!..sov till halv ett..men det var en jävel som ringde mig halv fyra i morse..två gånger höll på få hjärt atack när de ringde..svar så klart inte!..han fyllde ju år så klart var han ju onykter..å han lyckas alltid med något..hahaha..fan att han inte göra saker när jag är där!..
Men i allfall så blev det att jag och jocke spela först yatzy..å fick yatzy två gånger efter varandra..men sen försvann min tur..han vann två gånger..sen spela vi ett fråge spel som han Självklart vann!
Så nu tänkte jag få i mig nå middag men jag är inte specielt hungrig..

När jag tog av mig kläderna när jag skulle duscha så studera jag mig naken..hahaha..å jag är fin baktill fina former..men framtill är jag för jävla ful..jäkla så konstiga former..ser inte bra ut..haha..jag vet ointressant!..men prova titta på er själva naken nån gång..för det gör man aldrig!alla fall inte jag!


Glöm inte att släcka alla lampor halv nio !!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!