30/3

Massa huvudet idag!..helt slut på!bara en massa man ska ha koll på i detta jobb..men de som är kul med att ha många bollar i luften=)

Så när man kom hem så hade jocke gjort i ording tre säckar med pant..men när jag rensa alla burkar över allt så vart de dubbelt så mycke!..har nog aldrig haft så mycke pant i mitt liv!..än så länge allafall..haha!..panta bara fyra säckar idag..så fortsätter i morgon igen..hehe..får se var slut summan blir , de ska bli spännande!..men det är bra att samla pant då kan man känna sig rik sen..hehe..de typ ett års förbruknig..haha..borde nästa panta oftare!

Nä nu ska jag inte sitta här å häcka..ska städa toan!sen ta mig en skööön dusch!


våran fina pant samling!..haha!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!