Luleå I Morgon !!

En sak som jag en engelsk killpolare sa till mig när jag bad om ursäkt när jag var onyker sist jag träffa han..så sa han bara " Att göra korkade saker gör oss bara till människa"(fast på engelska sa han)..å det stäm så jäkla bra!..å jag vart så på bra humör efter de..min fylle ångest släppte helt!..de kommer jag bära med mig!..hehe


för sen komma på något annat så fick jag världens gulligaste sms kl ett i natt " Tänker på dig:)" ...jag blev så glad=)..att bara skicka ett sånt sms bara så där är hur underbart som helst..Tack Jeanette<3...love you girl!


Och till något annat igen..så har nu vi panta alla brukar..jag tvinga med jocke idag å ta det sista..och slut summan av kadimumman så blev det 420kr..inte illa va!!ska spenderas i Luleå så klart=)
För nu är nämligen Väskorna packade och jag är såå glad att dels få fara till och för att jag få äntligen ha med mig jocke=)..har jag nån att surra med på bussen..haha!..vi ska då ha hur underbart som helst!

Så LULEÅ i Morgon Kommer vi !!!

Glad Påsk på er alla !


Kommentarer
Helena

2010-04-01 @ 17:05:15
URL: http://justbambi.blogg.se/
Helena

Vi finns alltid här för dig.

Jag älskar dig <3

2010-04-01 @ 17:05:38
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!