Luleå i Morgon !!

Äntligen är de snart dax!
I morgon åker jag hem till min kära hem stad Luleå!
Ska bli såå jäkla kul!!
så får jag träffa min Tove..gud så jag har saknat henne!..vi har inte setts på över ett år så vi har mycke att ta igen och prata om=)...jag bara längtar tills jag får ge dig en kram<3

Idag har man jobbat hela dagen..har prova köra den nya bilen vi lånat, inte så kul å köra tycker jag..men de är för man är van golfen..haha..sen har jag haft med mig en inskolning..jätte trevlig tjej!..hoppas verkligen hon får stanna hon värkar var hur bra som helst å verkar passa så bra i detta jobb..
sen har man ätit mat..diska och städa så det är fint när jag far..hehe..så har jag packa..så allt är klart!..har nu legat och sett film men vart som less på se..har sett den tidigare..

Igår skulle du ha fyllt 23..och det har nu gått 2 år sen du försvann..när jag läste att ungdomens hus hade varit och tänt ett ljus på hemsidan..så börja nästan och gråta..Ungdomens hus var den bästa tiden!och alla minnen man fick och alla minnen med dig..många saknar dig!..hoppas du tittar ner med din punkfrilla och ler

Jag tror inte jag kommer sova så mycke i natt..jag är så uppspelt!!haha..men jag är ändå ganska trött!
Så nu ska jag sova så det blir fort dag igen

See ya !


Kommentarer
Lina

Heej gumman, fick ditt mess men har inte pengar på telefonen eller pengar överhuvud taget så du kanske kan titta förbi mig eller ringa en signal ;) kram

2010-03-11 @ 17:05:29
URL: http://linow.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!