Ny klippt och Ny färgad=)

Så nu är man suttit och blivit ompysslad=)
Hon fick fria händer å klippa..jag ville vara bli av med mitt slitna hår..å det blev ju så bra=)jag är super nöjd!..
Hon tyckte nog det var kul å får fria händer hon sa det händer inte så ofta..hehe..å så gav hon mig tips hur jag kunde göra för färgning..och det blev så bra de med=)
Hon var jätte gullig tjej och hur duktig som helst=)..detta ställe tänkte jag nu fortsätta gå till när jag klipper mig...

Det är jätte fint väder ute solen skiner trist bara att man inte vet vad man ska göra..det blir nog städa och diska som vanligt!

Du som kommentera anonymt : Det är jäkligt fegt och inte säga ditt namn!


Så här blev det allafall :


Kommentarer
Lena

Va fint det blev!! :D

2010-03-04 @ 17:45:18
URL: http://ayashi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!