11/5

Vilken skön dag jag hade det igår=)..lugnt var det så jag passa på att flex ut en timme tidigare..gjorde inte alls för mycke igår..
Var sen på tjej jouren fick träffa resten av tjejerna och vi åt go mat vi hade köpt från ica en sån där fruktbricka med olika frukter och skinka och rosbiff..ja allt möjligt=)..så åt vi en go efterrätt=)
Vi prata en massa skratt blev de men sen också la vi upp hur vi skulle ha våra jour veckor..Alltså en som ha telefonen och datorn..de är nu det känns på riktigt!...det kommer ta upp en del tid..och massa möten kommer det säkert bli..Vi kommer sen söka stipedium..hoppas vi får det!..för pengar behövs!...tänk att vi gör ju allt detta jobb helt gratis..för att vi vill göra de här..men de skulle ju inte vara dumt om det sen kunde gå å få lön och kankse att en kan jobba heltid med detta..
Men all tid vi kommer lägga ner är ju värt de..vi är ju där för er skull!..
det finns ju ett bankgiro så man kan lägga in pengar på om man vill..Så ni som läser det här får ju gärna sprida det vidare till unga tjejer som behöver någon att prata med..och även ni i luleå å resten av sverige får ju ringa till våran tjej jour man vill man behöver inte ringa i samma kommun..
Men det känns mycke bra allafall!


Idag har vi tvätta och jag har varit på banken..ska ju betala till bilförsäkringen som jag gör via nätet på banken..har fått hem papper tror ni inte att en liten jäkla nummer på mina fyra sista är fel..så nu måste jag ta bort och börja om igen...jaja de är inget att göra åt.
Så har jag städa lite å så har vi varit på dollar en sväng..jag bara älskar att går där..man kan strosa runt där hur länge som helst..å man får alltid med sig något hem..hehe..
Nä ska bänla nu med min bank på nätet lite och sen ska vi till svärmor och äta

Hej Hej så länge!

Kommentarer
Helena

Ja den är helt underbar! :)

2010-05-12 @ 17:42:39
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!