12/11

Då var det fredag igen och det är bara ladda upp för ännu en helg med jobb..Jag har ju två helger i rad som jag jobbar..det är lite drygt men samtidigt är det rätt skönt för då har man tre helger i rad som är ledig och det är härligt..Så idag jobbar man kväll och det är rätt skönt få vila upp sig till helgen..Vi har varit på dollar och köpt massa ljus och en nytt fat till ljusen för den vita på bordet i vardagsrummet är så äklig..sen köpt lite tejp och lite jul grejjer..jag längtar till jag få börja julpynta!..tänkte jag skulle rensa bland julgrejjerna kasta det som är halvtaskigt fast vi har inte så mycke julsaker men det behövs inte bara man har lite så man får känna julstämmingen=)
Sen har vi städa och diska som vanligt:p..jocke har väl börja med maten..för sen fara på jobbet=)

Måste bara skriva..Igår när vi var till umeå och gick omkring på stan så hörde jag någon ropa mitt namn jag vart som paff för man känner ju typ inte en jävel i umeå..då var det brosans kompis från Byn Björn heter han..det är kul att han kände igen en och ropa och prata med en..det var trevligt=)

Ha en trevlig helg!



Kommentarer
Helena

Då får vi synas när du kommer hem istället <3



Puss!

2010-11-13 @ 17:35:12
URL: http://justbambi.blogg.se/
Helena

Ja kanske :) love u to!

2010-11-13 @ 18:06:06
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!