14/11

Då var denna helg över så jäkla skönt!!nu kan jag se fram emot tre lediga helger..Härligt!
Helgen har varit bra med massa flumm...
Men jag har ändå kännt mig lite halvt nere och en klump i hjärtat och halv gråtit...
Jag hade så gärnat velat vara hemma i luleå och varit på utflyttnings fest hos rikard som ska flytta till Norge..lite trist=(...men han kommer nog hem ibland:p...jag hade så gärnat bara velat skratta och ha kul och inte tänka på nått alls...inga bekymmer!..jag saknar verkligen närheten av alla där hemma..även om man försöker göra det bästa av det här så suger ändå livet här!..Några ha fråga och fundera på varför jag inte har hitta kompisar här ännu och tycker det är konstig för jag är en social person..Men människor här pratar med en och öppnar sina armar för sen försvinna..alla är så upptagna med sitt och ingen vill väl vara med en...ju äldre man dessto svårare är det att skaffa vänner..eller så är det alla har sina vänner och alla känner alla här så då vill dom inte ha några fler!..jag vet inte vad som kan vara felet..
Men jag har min dröm och så länge jag har den så går det nog till slut att den blir sann..och då kan jag bli lycklig igen..
Men Klotski och Stina..å nån fler klotski snacka med magnus och han tjej ida om att komma hit nästa helg...Det skulle vara så underbart kul om dom skulle komma..snacka om glad jag skulle bli=)Så Hoppas Hoppas Hoppas!

Nä nu ska jag hoppa i säng för i morgon är det jobb som gäller heeela dagen lång! Jag är så satans trött just nu!..
Vill bara avsluta med en låt som jag fått på huvudet som en grymt bra covers..Jag bara älskar den!!


Kommentarer
Lina

Naaw gumman, det kommer bra vänner någongång :). Va inte deppig. Kram

2010-11-20 @ 23:47:28
URL: http://linow.myshowroom.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!