15/11

nu får jag var ledig en dag så skönt!!Jag var så jäkla trött i morse så inte sant jag kunde knappt hålla upp ögonen men piggna till på eftermiddag..hehe..jag är en kvällsmänniska jag är nästan alltid pigg på kvällarna..
Så när jag sluta så åt jag middag och hoppa in i träningskläderna och jag var i tid..för ofta får jag stressa ihjäl mig och kommer typ prick..men nu stressa jag inge alls..men tro du att inge var där..eller det kom en som brukar träna och vi vänta en stund sen så valde vi fara hem..så var och kolla in på datorn och där stod de inställt i dag och på torsdag..va fan!..har lite små panik..jag vill ju träna men vet inte vad man ska göra i stället..gaaah!

Jag måste berätta idag på jobbet så kunde mitt liv blivit kort..Jag kör ner för backen där borta där jag jobbar..och det är högerregel så dom ska stanna för mig..jag ser en lasbil komma från vänster sida och han kör ganska fort säkert 50 men det är 30..jag tänker ska jag köra?kommer han stanna?ser han mig?..men jag väljer att svänga ut han brommsa..jag gasar för att snabbt köra ut..shit alltså!Lastbilar är stora och läskiga..om han inte hade brommsa hade smällt rätt in i sidan på jag..man ska inte göra så egentligen för det kan gå illa!Man ska var försiktigt!

Fy så trött jag blev när jag satt mig ner..Nä ska nog lägga mig framför tvn kankse jag ids ta mig en promenad sen eller om jag tar det i morgon..får se vad jag ids med?!
Slänger upp en skön låt

Kommentarer
Lina

Oj vilken tyr att du klarade dig :)

2010-11-15 @ 19:27:06
URL: http://linow.myshowroom.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!