16/11

Jag känner mig som en pensionär när jag gick och la mig halv elva igår..Men man jag var så jäkla trött efter helgens jobb..det är inte de att det är jobbigt och jobba utan kliva upp tidigt..Jag vaknar ju alltid har inga problem med att stiga upp det är bara att man är så jävla trött..haha..Jag hatar gå upp på morgonen hellre är jag vaknen hela natten..
Men då vakna jag ju tidigare idag..men känns ändå som det ingen vits att gå upp tidigt..va fan ska man göra uppe?
Jag har då allafall roa mig med att se paradise hotel på sexans hemsida..och sen har jag varit och gått..gick förbi svärfars grav..sen har jag städa och diska..
Tagit det allmänt lugnt i dag men det behövdes..har nyss kolla på det nyaste avsnittet av paradise..egentligen helt värdelöst program med konstiga människor men det är så underhållande ändå..man garvar ju!Dom skämmer ju ut sig själva..men det roligt och få lite underhållning:p

Jag är jävla Glad!!..Jag får nämligen besök från luleå i helgen=)..Antingen kommer dom torsdagnatt eller fredag morgon men får se när dom tänkt komma..ska bli super kul!!kan jag bara får slappna av och skratta coh ha kul=)
Jag längtar så mycke att dom ska komma=)..Tur jag jobbar 11 till 21:30 i morgon för då går dagen fort:p Men ska till sjukgymnasten kl 11 så kommer en timme senare till jobbet..
Så nu sitter jag och är helt uppåt och bra humör!

Huvudvärk har jag också fått på kvällen..det blir en treo nu var det en vecka sen jag tog en..haha..det lite komiska är att förra gången jag for till sjukgymnasten hade jag huvudvärk dagen innan..Jag undrar om jag någonsin kommer bli av med min hvudvärk..känns inte som det just nu..
Nä nu ska jag gå och lägga mig i soffan och bara chilla
Sov gott !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!