.

Det var skit jobbigt och träna idag jag orka typ ingenting och sen när jag drack vatten fick jag inte i mig så mycke vart mest mätt och ont!
När vi skulle stetcha(vet inte hur det stavas) så stoppa hon på lugn musik och då kom det upp en speciel låt..Hon spela "You are not alone" med Rabhi..jag fick en klump i magen och sen kom tårarna oj vad jag höll för att inte gråta väl när jag kom ut och var på bron sprack det tårarna rann..
Det var just den låten han sjöng när Stig hade dött...tankarna flöda om Stig
Har jag rätt och sörja han?Borde jag sörja han?
Ni kankse tycker jag är konstig!!
Men han var ju min Svärfar den finaste som man kan ha och han har varit i mitt liv i 6år..Han tog mig för den jag var..hjälpte mig och ställde alltid upp!Mycke därför jag saknar han, för att han var den han var..
Man blir som lite på sidan om eftersom man är svärdotter..Jag har nog inte hunnit sörja ordentligt!
Livet är inte enkelt och ibland kankse man behöver stanna upp för att gråta..
Stig jag hoppas du ser oss nu och att du är stolt över det som vi gör!
Tack för att fick ha dig som svärfar
Jag är väldigt dålig på utrycka mig genom skrift det blir lite konstigg ibland när man skriver men kan inte rå för de..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!