Idag kommer dom=)

Skön dag ändå idag:p..har jobba med jonas i princip hela dagen:P..ja och jonas!!haha..Var ut och käka lunch då det blev ärtsoppa och plättar med grädde och sylt det var mycke gott=)..gick bara till tre idag men fick jobba över när jag var tvungen eller tvungen ställde upp och tog ett larm som hade med stomi påse att göra..Stackars Anna som inte palla det..haha..för mig går det hur bra som helst!Jag kanske passar i denna branch ändå:p hehe..Ja förutom när det har med blod att göra då pallar inte jag det:p..men det var en skön dag..
Har kommit hem å varit hemma fru och diska och dammsugat..så har nicke ätit med oss=)spagetti med köttfärsås mätt som tusan vart man!
Nu sitter och väntar att tiden ska gå..Klotksi och Stina har valt att komma i natt..Bra tid!?då sover jag fan..får se hur länge jag orkar vara uppe..Knäppgökarna!!Men ska bli himmla roligt att dom kommer..det uppskattas i massor!
Nä nu måste jag göra annat..kankse diska undan efter maten som jag aldrig gör annars tar det dagen efter..:p
Men jag måste göra nått!
Kom nu Kom nu!!!!



Kommentarer
Tjoffsan

Joo har anmält han nu och gett nummret hans och visat alla sms för polisen! så får se vad som händer;)

Jag älskar och saknar dig!!

2010-11-19 @ 16:25:41
URL: http://tjoffsans.blogg.se/
Helena

Jo vi ser ju vad jag gör på juldagen :) Love u!

2010-11-21 @ 20:14:51
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!