Prat

Jag har bara kännt som en zombie som bara går och vandrar men kommer ingen vart..Jag känner ingen livsglädje alls!
Jag har suttit och kolla på så "mycke bättre" Och det är så bra!..det är massa kändisar som bor en hus tillsammans och som tålkar varandras låtar och dom får ha en dag som dom får bestämma va dom ska göra..En dag var det om Lass Berghagen och han är så härlig person..sån värme och vänlig och gör så mycke bra..
Satt och kolla idag och då var det om Thomas Dileva...Han tycker ju alla är så konstig även jag..han är som ganska egen och kan vara svår och förstå men efter jag såg det här så får mig och tänka...Han är så klok denna människa..Han är verkligen kärleken själv..han ser alla som indevider och hur alla är..han är verkar vara väldigt snäll och gillar alla och har alltid ett snällt svar på allt...Hans låtar och texter är ju underliga men lyssna man så förstår man hans budskap...
Han må vara konstig och har konstiga kläder men alla är vi olika och vem bestämmer om man är normal eller ej?och vem bestämmer vad du ska sätta på dig?
Han säger ju att alla är Mirakel och det stämmer ju för var ända människa som föds är ju olika och det är ett mirakel..jag tycker det fint och bra..man blir så glad när man tänker på det...Tänk och sitta ner med han vad skönt det hade varit ändå..han dömmer inte för att dig inte..det skulle bara var så skönt och ha en prat stund med han och höra kloka ord..jag tror självförtroendet skulle växa lite och man skulle känna sig så bra och värdefull...
Jag diggar Dileva!
Man borde bli lite mer som han och bara bli äkligt snäll och om någon säger nå så säger man bara nått klokt i stället för bli arg...tyvärr skulle jag nog inte klara av det..:p Haha..jag är inte så stabil om jag säger så!
Men efter programet kände man sig ändå lite bättre och man ska skita i det dåliga egentligen..men ändå känner jag mig inte på topp..vet inte vad det är? Men det vänder väl sen får jag hoppas=)

Jag jobbar delat idag och har hunnit ätit frukost och dammsuga och skura toa och kök..själklart diska lite:p
Nu ska jag ta mig en dusch sen ska jag äta och börja jobba igen sen..



Kommentarer
Helena

Naaw så söt lilla Zimba är! :)

Man blir genast på lite bättre humör när man tittar på sin katt(iaf jag), dom är ju så underbara!



Finns här för dig alltid gumman <3



Puss och kram! // Frugan

2010-11-06 @ 15:59:52
URL: http://justbambi.blogg.se/
Helena

Ja dom är ju som det :)



Det kan bli svårt :( kommer ha ganska dåligt med pengar ett bra tag framöver då jag har köpt min platttv som jag betalar nästan 500kr/månad på :(

Men vi ser ju.



Jag saknar dig med, massvis! Älskar dig!

2010-11-07 @ 21:25:38
URL: http://justbambi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!