12/10

Dom här dagarna har inte varit så uppåt men nu börjar man må bättre=)
Jag måte bara säga att om fredagen när jag jobba kväll och jag var på väg tillbaka till kontoret så när jag körde så såg jag en stjärna falla..det var så fint! Och självklart så önskade jag mig något får se om den önskan går i uppfyllelse eller ej!
Idag har jag varit ledig..det var mycke skönt!!bra start på veckan..haha..jag har hunnit varit ute och gått en liten promenad och sen varit och handla..så jag och jocke hunnit städa=)..Idag har det varit en sån där tråkig dag där man har varit raslös och inte vetat vad man ska göra:( ..men dagen gick åt en då..
Nu ikväll har jag legat i badet..jocke var så söt så han slog upp ett bad åt mig med tända ljus så jag låg där och läste skvaller tidning som jag hade köpt..hur underbart som helst! Sen när jag kom upp så hade han gjort chokladpudding åt oss..Underbaring!Även om det kan vara lite bråk och så, mitt i allt så gör han sådan här saker..han är så fin!
Har sedan sett på Paradishotell som är helt sjukt egentligen..tycker alla som är med i år verkar vara korkade..haha..men det är ändå roligt och se på något sett...
Det som gjort mig på bra humör att jag prata med min kära Tove=)..tänkte åka ner en hel vecka men tyvärr jobbar hon då 10-21:30 typ nästan hela veckan=(...men då ska hon försöka ta ledigt torsdag=)...så har skicka in en ledighetsansökan idag..jag har en hel dag komp och sedan läkemedelsutbildningen för jag var på mina lediga dagar..så hoppas jag kan ta ledigt då men jag tror säkert att det går bra=)Så det kommer bli så kul skulle behöva henne såå mycke! och vi har så mycke och ta igen!..
Sedan har jag lagt en intresse anmälan på gå vårdbiträdesutbildning..det jag och två tjejer till som vill gå..så om det är nog många så blir det starta hösten 2010..lite länge till dess..men får se då hur det blir..men har allafall skivit upp mig=)får se om det blir också det måste ju vara några stycken för att det ska starta..men vi får se=)
Sen har jag fått veta att jag kan vara säker när det gäller jobb..min chef har sakt till min grupp chef att jag kan vara lugn jag kommer inte bli utan jobb och det känns sååå skönt även om jag bara får månadsvisavtal..
Sedan har Camilla på jobbet sluta hos oss..mycke trist=((...men kul för henne=)...men jag kommer ju träffa henne för att vi ses på tjej jouren:p
Nu ska jag lägga mig i sängen och se ett avsnitt av glee =)

Jag i badet=)Mysigt värre:p
Min kompis som höll mig sällskap:p

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!