14/10

Igår kväll när jag slutat så snöade..det var så mysigt!Jag tänkte bara äntligen..men i morse när jag vakna så var det världens busväder..uch!det var inte så jag ville ha det..jag såg ut som en snögubbe när jag kom till jobbet..
Har varit händelserik dag..haha..vi har två bilar som har sommar däck på..jag vägrade å köra eftersom det som hände förra året när jag det var sommardäck på..Det första Jonas gör är självklart och köra in i en femti slyllt..haha..tur det inte gick fort:p..Jag hatar att lycksele har så mycke uppförsbackar jag höll inte på ta mig upp det bara spann..så det var spännande körning idag..haha..först var jag livrädd för att köra men tänkte de kan jag inte vara men det gick över:p
Har boka Flygbiljetter ner till stockholm...Wiii!..jag trodde jag kunde gör det via internet men då måste man ha visa och massa andra skit kort som inte jag lyckas då ha..ringe då i stället men nähä då får jag inte göra det heller för jag måste ha dom där skit korten!Åkte irriterad in till resa och gjorde en bokning där så nu Äntligen är det klart!..är så less på detta..det är bara skit detta system!! Men det ska bli så kul och åka ner=)Jag längtar i massor!!
Sitter nu med JÄTTE huvudvärk som jag typ haft i veckan..men nu är det inte kul!..man mår illa på köpet..har haft otroligt ont i nacken med..men jag ska tvinga mig och träna nu klockan åtta..det är typiskt att när jag är väl är ledig har jag så ont så jag går å lägger mig före fan.


Satt och kolla på Toves bilder och fann denna..det typ den bästa bilden sen våran etta och jag saknar den faktiskt även om tapeterna var så risiga..men det är nå specielt med sin första lägenhet=)..Det var var många fina minnen och jag verkligen saknar gammla tider..jag vet att man ska titta framåt men kan inte låta bli när man sitter och kollar och längta tillbaka..man blir lite deprimerad..Fy fan vad kul vi hade de! I miss you all!
Aaa..gammla tider!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!