15/10

Skönt och vara ledig=)..i natt har det varit fruktansvärt jobbigt..jag hade så ont i huvudet så jag grina..Jag höll fan på bli galen jag var nära på gå in till lassa..Jag tog mig en treo men det blev inte så mycke bättre..somnade till slut!..jag hade så ont så jag och la mig förefan:p..men vaknade upp i morse och mådde super..nu sitter jag här igen och tagit dagens treo..det börjar bli bättre..Jag hatar huvudvärk!..
Har hunnit städa och diska också:p..så nu på eftermiddagen har det varit massa karlar här..haha..lia,krillaz,nicke och fredrik..Jocke har ju köpt en ny dator..nästan skönt för nu kan jag sitta vid min när jag vill..haha..
Nu sitter jag och funderar om jag ids fara och handla nå gott men jag vet inte vad är sugen på..hmm..å snart är det Idol:p
Jag visa upp mina nya skor för killarna men dom skratta bara åt mig..haha..
Men ha en trevlig kväll =)


Kisse är bara för go:p Han gillar ligga konstigt

Kommentarer
Lina

Har du ont en vecka i streck, far då till doktorn! Det kan vara en propp..folk har dött av det. så ta vara på dig tjejen :). Kram

2010-10-16 @ 20:38:54
URL: http://linow.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!